الو دکور

الو دکور یکی از بهتین شرکت های دکوراسیون داخلی میباشد که فروش متریال و اجرای دکوراتیو دارد

الو دکور

الو دکور یکی از بهتین شرکت های دکوراسیون داخلی میباشد که فروش متریال و اجرای دکوراتیو دارد

انواع بین کابینتی

نقش کاشی بین کابینتی ها در آشپزخانه بسیار مهم هستند زیرا به محافظت از دیوار آشپزخانه در مقابل رطوبت و کثیفی ها کمک می کند. یکی از محبوب ترین موادی که در ساخت بین کابینتی استفاده می شود، کاشی است و این ماده بسته به سبک دکوراسیون آشپزخانه شما نماهای متفاوت را به سادگی ایجاد می کند. با داشتن انواع مختلفی از کاشی های متفاوتی که می توانید انتخاب کنید، و هنگام استفاده از کاشی بین کابینتی باید بافت، رنگ و مواد مختلف را در نظر بگیرید.

به طور کلی کاشی محبوب ترین پوششی است که به عنوان بین کابینتی آشپزخانه استفاده می شود چون مزایای زیادی را به صاحب خانه ارائه می دهد. از آنجا که کاشی غیر قابل نفوذ است، کار فوق العاده ای را برای محافظت از دیوار آشپزخانه شما در مقابل رطوبت انجام می دهد. علاوه بر این، کاشی به سادگی تمیز می شود. نصب این  کاشی ها هم ساده است و این بدان معناست که صاحب خانه هایی که خودشان کمی مهارت دارند می توانند نصب کاشی را خودشان انجام دهند. در حالی که کاشی از نظر قیمت تنوع بسیار زیادی دارد، می توان از کاشی هایی که هزینه چندانی ندارند استفاده کرد. کاشی ها را می توان به صورت شیت یا به صورت کاشی های منفرد نصب کرد.

گزینه کم هزینه تر برای صاحب خانه هایی که نیاز به بروزرسانی آشپزخانه خود دارند اما بودجه کافی برای خرید کاشی بین کابینتی ندارند، تخته گچی رنگی است. این گزینه با چند مزیت و همچنین معایبی همراه است. این گزینه کم هزینه ترین پوششی است که استفاده از آن باعث می شود، آشپزخانه شما در عرض چند ساعت بروز شود. افرادی که از تخته گچی رنگی استفاده می کنند دوست دارند به راحتی با گچ روی آن بنویسند. این امر به صاحبان خانه فضای مناسبی برای نوشتن ایده های منو، لیست های غذا، دستورالعمل های تهیه غذا و حتی ترسیم یک تصویر را می دهد.

متاسفانه تخته گچی رنگی معایبی هم دارد و آن هم این است که رنگ تیره آن ممکن است باعث شود که آشپزخانه شما کوچکتر از حد معمول احساس شود. به همین دلیل فقط در صورتی که آشپزخانه شما نسبتا بزرگ است استفاده از این گزینه ایده خوبی می باشد. علاوه بر این، تخته گچی رنگی همان محافظت در برابر رطوبت کاشی ها را ندارد.

کاشی سنتی بین کابینتی

اگر می خواهید از کارایی و ماندگاری کاشی بین کابینت آشپزخانه خود لذت ببرید اما به دنبال چیزی هستید که فضای بصری ایده آل تری را ایجاد کند نصب کاشی سقفی آنتیک به رنگ سفید همان چیزی است که شما نیاز دارید. استفاده از این نوع کاشی سقفی چیزی بیشتر از محافظت دیوار در مقابل رطوبت و غذا را فراهم می آورد. کاشی های سقفی باعث اضافه شدن بافت، نمای بصری زیبا و رنگ به آشپزخانه شما می شود و می تواند ظاهر بسیار جذابی را ایجاد کند و به شما کمک می کند تا نمای آشپزخانه خود را با بقیه دکوراسیون خانه تطبیق دهید. متاسفانه از آنجا که این کاشی ها عموما بافت های عمیقی دارند تمیز کردن آنها می تواند کمی مشکل باشد.

کاشی بین کابینتی آینه ای

از کاشی بین کابینتی جدید و مدرن میتوان از این بین کابینتی جذاب نام برد.

با انتخاب کاشی بین کابینتی آیینه ای، برای آشپزخانه های کوچکتر که نیاز به باز شدن فضای بصری دارند، آینه یک انتخاب عالی است. به عنوان کاشی بین کابینتی آشپزخانه، آینه ها بسیار چشم نواز هستند چون نور را منعکس می کنند. تمیز کردن آینه نسبتا ساده است اما حتی لکه های ناشی از اثر انگشت می توانند سطح آینه را کثیف کنند و این باعث می شود زمان بیشتری را برای تمیز کردن صرف کنید. این نکته به ویژه برای صاحب خانه هایی اهمیت دارد که دارای فرزندان کوچک هستند چرا که لکه های ناشی از اثر انگشتشان در تمام سطح باقی خواهد ماند. با این وجود کاشی آینه ای آشپزخانه، یکی از بهترین بین کابینتی هاست.

استفاده از کاغذ دیواری قابل شستشو، به عنوان بین کابینتی

انواع کاشی بین کابینتی

برخی از مالکان و اجاره نشین ها کاغذ دیواری را به عنوان بین کابینتی انتخاب می کنند. کاغذ دیواری می تواند یک روش سریع و ساده برای به روزرسانی فضا باشد اما این ماده از دیوار شما زیاد محافظت نمی کند. در حالی که کاغذ دیواری لایه ای و چسپنده هستند و قابلیت جابجایی را دارند انتخاب خوبی برای اجاره نشین هایی است که اجازه تغییر عمده ای در خانه اجاره ای شان نیستند، رطوبت و گرمای آشپزخانه می تواند باعث شود که کاغذ دیواری به سرعت شروع به لایه لایه شدن کند.

این بدان معناست که گرچه ممکن است نصب کاغذ دیواری عالی به نظر برسد اما بعد از شروع لایه لایه شدن باید سریعا مورد رسیدگی قرار بگیرد. مشکل دیگری که در زمینه کاغذ دیواری وجود دارد این است که بسته به نوع کاغذ دیواری، پاک کردن لکه ها و کثیفی ها بدون آسیب دیدن کاغذ دیواری بسیار مشکل است. بعضی از مواد خوراکی مانند سس اسپاگتی می توانند کاغذ دیواری را برای همیشه لکه دار کند.

استفاده از فولاد ضد زنگ به عنوان بین کابینتی

بین کابینتی استیل

برای داشتن ظاهری مدرن در آشپزخانه که تمیز کردن ساده، مقاومت در برابر گرما را هم داشته باشد، فولاد ضد زنگ توصیه می شود. استفاده از این متریال باعث می شود که تمام دکوراسیون آشپزخانه شما با هم تطابق داشته باشد (مخصوصا اگر در آشپزخانه خود وسایل استیل دارید). در انتخاب این متریال به عنوان کاشی بین کابینتی آشپزخانه چند مشکل وجود دارد که یکی از آنها افزایش قیمت است. علاوه بر این غذاهای اسیدی می توانند به فولاد آسیب برسانند و تمیز کردن خیلی ساده ای هم ندارند.

پنل دیواری پشت کابینتی آشپزخانه

برای داشتن نمای بسیار چشم نواز در آشپزخانه؛ پنل دیواری روشی عالی برای ایجاد یک ظاهر بصری تاثیر گذار و پر کردن فضای بزرگ با حداقل زحمت است. از آنجا که پنل دیواری در سبک ها، رنگ ها و انواع مختلفی وجود دارد، معمولا پیدا کردن نمونه ای که با دکوراسیون آشپزخانه شما سازگار باشد کار سختی نیست. اگر تصمیم دارید از پنل به عنوان کاشی بین کابینتی آشپزخانه استفاده کنید پس مهم است که اطمینان حاصل کنید که به راحتی تمیز می شود. در غیر این صورت، پنل شما کثیف به نظر می رسد و باعث بهبود ظاهر آشپزخانه شما نمی شود.

جدیدترین کاشی بین کابینتی

صاحب خانه هایی که به دنبال نصب کاشی بین کابینتی آشپزخانه جدید هستند، بدون آنکه هزینه زیادی خرج کنند می توانند از کاشی بین کابینتی های چسبی استفاده کنند. با استفاده از این کاشی چسبی بین کابینتی نه تنها در هزینه خرید کاشی خود صرفه جویی می کنید بلکه به دلیل اینکه دیگر نیازی به سایر متریال برای نصب ندارید، هزینه های شما حتی کمتر هم می شود. استفاده از این نوع کاشی چسبی آشپزخانه که مزایای زیادی را به همراه دارد استفاده کنند که یکی از آنها نصب بسیار ساده می باشد. تنها کار لازم برای استفاده از این نوع بین کابینتی، برش و برداشتن لایه پشت کاشی و سپس چسپاندن آن به دیوار است.

کاشی های بین کابینتی چسبی هنوز نیاز به آماده کردن دیوار دارد تا اطمینان حاصل شود که دیواری که روی آن کاشی جدید خود را نصب خواهید کرد کاملا صاف است. در غیر این صورت کاشی ها قادر نخواهند بود به درستی بچسپند و به نظر حرفه ای نمی رسند. از آنجا که کاشی های چسبی در سبک ها و رنگ های متنوعی وجود دارد به راحتی می توانید آشپزخانه خود را با بین کابینتی چسبی به روز کنید که باعث بهبود ظاهر خانه شما می شود. با این وجود اطمینان از اینکه دیوار از قبل برای استفاده آماده شده است بسیار مهم می باشد.

کاشی بین کابینتی ساده

در حالی که کاشی های معمولی نسبت به کاشی های چسبی گرانتر هستند اما طول عمر بیشتری را ارائه می دهند و احتمال کمتری دارد که برای نصب روی دیوار مشکلی ایجاد کنند. یکی از موارد مهمی که باید هنگام انتخاب کاشی معمولی (نسبت به کاشی چسبی) در نظر داشته باشید این است که شما مجبور به خرید گروت، چسب کاشی و هر نوع ابزار نصب که برای کار لازم می شود دارید، در غیر این صورت نصب چندان محکمی نخواهید داشت و کاشی ها برای مدت زمان طولانی روی دیوار باقی نمی مانند. گزینه دیگر شما استخدام یک کاشی کار حرفه ای است اما این کار می تواند گران تمام شود.

با این حال هنگامی که کاشی معمولی را انتخاب می کنید در دراز مدت سود زیادی خواهید برد، چون این متریال ماندگاری بیشتری دارد و به طور باور نکردنی از دیوار شما در برابر رطوبت و لکه های غذا محافظت می کند.

علاوه بر این، کاشی های بسیار زیبایی برای انتخاب وجود دارد که می توانید به راحتی موردی که با دکوراسیون خانه شما سازگار است را پیدا کنید. این کاشی ها برای تمیز کردن واقعا ساده هستند و به شما این امکان را می دهند تا بدون استفاده از محصولات مضر یا نگرانی در مورد لکه های دائمی روی کاشی، آنها را به سرعت پاک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد